Veelgestelde vragen

U vraagt,

Wij antwoorden.

Heeft U vragen over het onderhoud en reparatie van uw betonschutting, overkapping, glazen schuifwand en/of carport? Geen zorgen, wij staan garant voor onze kwaliteit! Voor alle overige vragen kunt U natuurlijk ook bij ons terecht. Op deze pagina vindt U alvast antwoorden op een aantal veel voorkomende vragen vanuit onze klanten.

Veel gestelde vragen

Hoelang heb ik garantie op mijn producten?
U heeft standaard 5 jaar garantie op alle door ons gemonteerde projecten.

Een stukje van mijn schutting is doorgezakt, wat nu?
Geen zorgen, wij zullen elke kwestie persoonlijk komen bekijken en voor een gepaste oplossing zorgen. Neemt U s.v.p. contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik materialen ook zelf komen ophalen?
Jazeker, dat kan. In onze contactpagina kunt U onze adresgegevens terugvinden. Wij verzoeken U om eerst een afspraak te plannen alvorens U komt.

Waarom moet ik bezorgkosten betalen voor het plaatsen van mijn schutting, overkapping, glazen schuifwand en/of carport?
Wij brengen geen bezorgkosten in rekening als wij moeten monteren binnen de postcodegebieden 6000 tot 6999. Alles daarbuiten rekenen wij een vaste bezorgtarief. Deze kunt u terugvinden in Uw projectindicatie.

Heeft U nog andere vragen? Dan kunt U ook natuurlijk contact met ons opnemen!

ACTIE

Vakantie

Beste bezoeker,

Op dit moment zijn onze collega’s op vakantie. De showroom is tijdelijk niet te bezoeken, maar onze showtuin is 24/7 toegankelijk.

Voor vragen neemt U s.v.p. contact met ons op. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen.